Två svampar...en stor och en liten..


Lilla svampen..

Idag satte jag fast cykelstolen på min nyrenoverade cykel, tryckte på Nöten sin nya hjälm med hajar på och så åkte vi iväg på våran första cykeltur tillsammans! Doodod tyckte det var roligt...men inte lika roligt som att kuta runt överallt i alla lekparker som jag visade honom. Vi satt ca 5 min på cykeln och var i lekparken i en timme. Vi drog omkring där i sanden och klättrade omkring som två mongon med hjälmarna kvar på huvudet. Men vi hade en mysig kväll, så mysig att min älskade lilla köttkorv inte ville gå in när klockan blev 19.30 och det var dax för att sova.

Imorgon ska vi till Skansen med Hanna & Peachie! Tjihooooooooo vad mysigt!!!
Jag har lagt fram och planerat en härlig matsäck. Pannkakor med keso och hallon, kycklinsallad med rostad potatis, smoothie, mackor med ost och skinka, äpplen och bananer i små bitar..mums. Jag hittade vår lilla perfekta kylväska i källaren så nu är det bara att sova så det bli morgon nån jäkla gång!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0