Vabbar


Har lust att skjuta kattjäveln. Han skiter på golvet varje jävla dag
fast lådan är tok ren. Tror han vill säga åt mig att varva ner..


Idag är jag hemma med en liten pojke som hostar och snorar. På gång redan igår men jag hoppades på att det skulle gå över, men så var inte fallet. Eftersom det är kortvecka för de flesta företag så kan jag inte komma nån annan dag och ta igen massagen så det blir 2000 spänn åt helvete. Men å andra sidan så behövde både jag och Melwin en dag att bara slöa och mysa på, känns som länge sen nu. Klockan är nu 11.10 och vi har precis klivit ner från sovrummet. Frukost i sängen, jag hann läsa några kapitel i en bok och Nöten hasar omkring i ett par för stora fleecebrallor och snackar med allt runtomkring sig. I munnen har han en stor macka med smör och ost. Även om han hostar och har röda ögen så tror jag han njuter lite av lugnet han också.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0