Bajs, bajs, o lite mer bajs...

Morgonen startade kl 04.40 då min älskade lilla nöt kom in i vårt sovrum. "HEEEEEEEEEEEEEEEEEJ MAMMA!!!" Gick inte att få honom lugn, han behöver helt enkelt inte mer sömn.

Efter frullen så är det ett säkert kort att få packa allt i fred om Doodod får sitta diskhon och diska i lugn och ro.
Efter en kvart så ropar han. "Baaaaaaaaaajs!" Jaha, vill du bajsa ropar jag tillbaka och kommer in i köket och möts av en liten barnrumpa på diskhovs kanten, sittandes i bajs som rinner i halvfast form ner på köksluckorna under, ner på golvet i en stor hög. "Baaaaaaaaaaaaajs!" säger han igen. "Oj då, älskling, jag ser det, ska bara ta kort." Nu är allt svabbat och rent, barnet är påklätt och far omkring i sin Bobbycar så parketten sprätter.
Får se om jag får fotot till mailen ikväll, seg teknik.

Iväg till jobbet!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0