Dagens Hundring

Melwin står i badkaret, Tobbe drog iväg o träna, jag är nervös. Vi ska till Sånga Kyrka idag på Ossians dop. ....jag ska sjunga...Hur i helvete jag nu kunde komma på en sån jävla dum ide. Suck...fuck...pitt...mm..mm. Jag gör det för att Jessica frågade mig. Jag gör det för att utmana mig själv. Kliva ur den kända gröna, trygga zonen så långt man bara kan. Iallafall så som jag känner. Vi snackade ju om det där på Pilates kursen. Att lämna den gröna zonen, tryggheten för att gå in i den röda, obekväma zonen...hahaha...för att utvecklas och utmana sig själv. Tja, here I come! Jag ska sjunga "Handens Fem Fingrar" Det blir nog bra. GO CRUDI, GO CRUDI!

Nu måste vi börja göra oss iordning. Ska gymnastisera stämbanden, hahaha! Behövs inte när man har en två åring i huset. Som för övrigt står i badkaret och sjunger för full hals...ska fråga om han har lust att ta min plats kl 12.


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0