Familjemiddag

Vi kom precis hem från en mysig familjemiddag hos dagmammeLena! Alla fyra kids med föräldrar. Det bjöds på Tacobuffe och blåbärspaj med vaniljsås till efterrätt. Jag o Tobbe glufsade glatt i oss en andra portion...yeah.. Nöten somnade gott i sin säng när vi kom hem och jag ska gå o lägga mig tidigt ikväll, fasen vad skönt. Har sovit dåligt dom senaste nätterna. Oroligt och lätt. Vaknar upp o kollar på klockan för att se hur många timmar till jag kan sova...smart. Nej. Lite sabbad av att Melwin vaknat så sjukt tidigt en period nu. Men det känns som det är på väg att vända äntligen.

Imorgon kommer Ylva & Andreas på middag så jag ska fnula lite
på vad vi ska bjuda på. God natt!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0