Inte ensam i sängen

I morse vaknade av att jag bara inte fick plats i sängen. Jag satte mig upp efter att ha flyttat på det som låg på mig....det var: två katter, en unge, en toalettpall, en städhink ca en cm från mitt nylle, en halv rulle toapapper, en halväten macka i tre delar, ett par strumpor, tre böcker. Jag har inte märkt nånting!!! Hahahaha, det var så jäkla komiskt! Att lilla Nöten hade kånkat upp allt i sängen, det måste ju ha tagit sin lilla tid, hahahaha. Tobbe hade dragit till jobbet och Melwin satt uppflugen på städhinken och trummade med sina små hälar mot plasten så det ekade i hela Västerort och sjöng med sin höga genomträngande röst "Mackooooooo, mannanananaaaaaa, mackooooo, masssssssooooonnnniiiii!" Vad det nu beyder. Han var på ett jäkla bra humör.

Jag ska jobba i Täby hela dan idag, först på ett litet företag och sen direkt vidare till Täby Rehab för att knåda två timmar till på deras personalkväll. Jag slutar inte förens 19.30 så Melwin får vara hos mormor om Tobbe måste ut o ploga. Det ska ju omma mycket snö nu i dagarna! Längtar efter att sätta upp julpysslet!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0