Kalas

Nu har dom sista gästerna gått. Hellan och Johan stannade länge och mös vidare efter att släkten hade gått hem med sprängfyllda bukar. Melwin vaknade på en mindre härlig sida strax innan alla gästerna kom...han sa "NEJ" typ 300 gånger, slängde paket i väggen, var allmänt sur o grinig. Kul unge.

Nu har vi städat undan alla rester och slängt allt gottis som blev över. Nu är det sockeravvänjninmg i ett par veckor. Fan, jag har käkat alldeles för risigt dom senaste veckorna. Alldeles för mycket skit, socker, slarv helt enkelt. Jag känner mig uppblåst, trött, irriterad, sötsugen heeeeeela tiden och stenhård i magen....hehe...nu vet ni det också...bra bra. Jag börjar min avvänjning strålande imorgon då färden går från Brommaplan kl 08.45 till Nynäshamns Havsbad på en heldag brunch, bad, bastu, massage, mer bad, mer bastu, med brudarna, Jessica, Annika, Anne o Camilla! Fick det i 30-års present i somras! Åh, jag har längtat så länge och nu är det äntligen dax! Så nu ska jag sove gött och upp o packa bikinin imorgon!

God natt!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0