Nattning

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!
Ja, ni skulle sett parodin här hemma igår när jag skulle natta Melwin i sin nya säng. Det började såååå bra med god natt saga inburrade i gos täcket och harmonin var total. "God natt då mamma!" sa min lilla älskling och vände ryggen till och vinkade bort mig. Jag lämnade rummet och satte mig i vårt sovrum för att vänta ut en ev rymning. Yes, den kom efter ca 48 sek. "Melwin, god natt då" In i sängen igen, täcke på. Samma procedur. 38 sek, rymning igen. Efter (jag överdriver inte!) ca 50 rymningar och 50 min senare så var det nog. Då var han hungrig. "NAM NAM!!!"Jag som hade kommit hem direkt från boxpasset till nattningen hade ju ingen aning om att Tobbe precis gett honom ett stort lass kvällsmål så jag tänkte att va fan, jag ger honom en macka, det är väl därför han aldrig somnar! Tobbe kommer upp från sin grotta (källaren) och undrar vad fan jag håller på med. Vi börjar bråka om den bristande informationen och jag hade lust att skjuta hjärnan av mig. Melwin sitter i mitten, mumsar macka och tittar på oss med stora ögen. Så kom det dåliga samvetet igen...suck. Borsta tänderna igen, natta och DÅ äntligen somnade han in. Thank god.

Ikväll tog det bara 27 min. Han lyckades inte lura mig igen. "Nam nam" Nonono....god natt!
Nu ska jag massera grannen.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Go Crudi Go Crudi Go Go Go Crudi

2010-11-01 @ 21:38:20

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0