Ny vecka

Jahapp. En hel helg som bara flög iväg som vanligt.
Dopet..haha...ja..det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Pianogubben kunde inte låten så jag var tvungen att sjunga i en mycket högre tonart så det kändes som jag skrek hela låten igenom. Han hoppade över introt som vi kommit överens om så jag kom in fel i låten så vi fick börja om igen. Han spelede fel på tre ställen så jag bara stod o undrade vad faan han höll på med.. Äh, det gick väl bra men jag kan ju sjunga så mycket bättre, jag vet ju det. Jag är iallafall jäkligt nöjd över att jag vågade.

Snart kommer en ny kund hem. En läkare från SÖS som jag masserade på deras friskvårds vecka för ett tag sen. Kul! Hoppas bara att Melwin inte vaknar mitt i behandlingen..Tobbe håller ju sitt boxpass medans jag knådar. Jaja, händer det så händer det.

Imorgon ska jag planera all bakning som jag ska göra på torsdag och på lördag. Melwin fyller ju två år på torsdag! Lilla gubben som blivit så stor.

Kommentarer
Postat av: Jessica

DU VAR BÄST!!! har få så många som sagt att du var så duktig och att piano killen var ett skämt. Jag fick bita mig i läppen flera gånger så jag inte började gråta

2010-11-15 @ 20:29:24
Postat av: Tomas

Du kan vara stolt!!!

2010-11-16 @ 13:48:59

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0