Om en halvtimme drar vi till BB

Tja, iallafall för två år sen. Tiden susar iväg och imorgon fyller vår älskade unge 2 år!
Jag har bökar omkring i köket hela kvällen. Minikladdisar (som blev lite för torra...fuck) glasstrutar..ja, jag har faktiskt bakat egna glasstrutar! Hahaha, överambitiöst, I know, men jag har haft receptet i många år och tänkte att det får bli glass istället för tårta imorgon när Melwin har sitt första riktiga kalas! Det är ju hans favvo. GLASSSSS!!! Mina finger toppar fan bortbrända av att vika alla brännheta strutar direkt från ugnen...svårt var det men det blev ganska bra! Sen har jag förberett lite RockyRoad Brownies, och Lime Blondies och havredrömmar. Svull svull. Bullarna bakar jag imorgon. Jag lämnar Melwin hos Lena tidigt så jag kan rocka loss och fixa allt så han inte ser. Fiskdamm=ett måste. Kanske ska köra det i trappen? Ballonger=fix. Jag kör mitt lunchpass som vanligt och knådart en snabbis på Beijer, sen är det bara att ta emot alla kids. Lucas, Vincent, Ossian, Bobo och Lova! Vuxna= Anne, Jessica, Hanna o Camilla. Vi kommer att sakna Molly musen och Anniki, men dom får komma en annan dag på kalas!

Nu ska jag stupa i säng. Längtar tills imorgon då han ska få öppna sina paket! Lilla älskade gubben!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Stor grattis-kram till goa Melwin! Från Pip-Larssons!

2010-11-18 @ 12:21:44
URL: http://abvl.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0