Snö, snö, snöööööööööö!


Vips så var det vinter igen! Lite mysigt!
Det blir ju ljust ute iallafall, hoppas det får ligga kvar nu.
Snö, snö, snö betyder ploga, ploga, ploga för Toobi. Han kom hem för två timmar sen stackarn. Fick två timmars sömn på Vägverket och tre timmar hemma innan han ska dra iväg igen. Jag var tvungen att dra med Melwin till SATS igår från kl 19 till 21. Lilla gubben var så duktig och satt o ritade och gäspade tills mitt Pilatespass var klart. Han fick Marabou Schweizernöt av Tommy i receptionen så det var kanske inte så synd om honom iallafall, hehe. Tur att det finns så härliga människor som Tommy i världen. Han har själv ett barnbarn i Melwins ålder så
han kan det där med att underhålla kids!

Idag ska jag hämta ut några paket på posten som kom igår.
Jag satt i söndags o beställde lite julklappar på nätet och dom kom efter
bara två dagar! Heeeeeelt suveränt!

Melwin är precis lämnad hos Lena och jag har kunder hemma idag.
Första kunden kommer nu kl 9 så jag ska rodda lite i rummet, tända ljus,
sätta på härlig musik. Tja, inte så dumt jobb man har!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0