Kunde inte bli bättre!

Den här dagen alltså! Ledig, ledig! Vi började med att rulla 30 chokladbollar, eller inte Melwin såklart, han satt naken i diskhon och diskade...hela världen typ. Blött i hela Vällingby. Dock det bästa sättet för mig att få vara ostörd och dona i huset..hehehe. Kl 9 drog vi till Beijer och knådade en golfarmbåge i 15 min, personalen fick mumsa chokladbollar. Sen hämtade vi upp Anne och satte fart mot Camilla och Bobo i Älmnäs! Vi gick en långpromenad i det härliga höstvädret, handlade grejer till Annikas underbara kalkonsallad, mums fillibabba. Jessica kunde bara hänga med på promenaden för Vincent var förkyld o hemma från dagis. Men vi fick träffas en stund iallafall! Bra braaaaa! Sen, dagens höjdpunkt! Bada i Camillas pool! Melwin var tokig och hoppade från kanten, hopp, hopp, hopp, hopp....40 min senare...hopp, hopp. Hans små läppar blev blåa och han skakade som ett litet löv men ville absolut inte sluta. Jag hann ta ett par minuters simning i JetStreamen, tungt som fasen, bra träning! Sen somnade Melwin gott i bilen på vägen hem. Tänk om livet kunde ha fler såna här dagar! Vad bra det skulle va!

Nu ska vi läsa lite saga i hans rum, hälsa på fiskarna och natta godnatt så mamma får lugn o ro framför Greys Anatomy. Ska göra klart Melwins kalasinbjudningar också, så håll utkik i brevlådan!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Det är därför dom är så få, dagarna, för då uppskattar man dem så mycket bättre..



Kram T

2010-10-28 @ 09:24:51
URL: http://lillatessi.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0