Goooood morning!!!

Jag vaknar av att jag hör en vacker liten melodi långt borta nånstans. Jaha, det är min mobil som vill att jag ska vakna. Det har velat att jag ska vakna i över två timmar för idag ska jag jobba i Infra City idag och jag ska börja massera om 10 min. Jag orkar inte ens bli arg, jag bara svär en harang på 3 min och sliter mitt hår som var tovigt som svinto. (det är en mild reaktion för att vara mig...)Tobbes plats bredvid mig var tom och Melwin sov sött i sitt rum. Jag ringer upp chefen på företaget på en gång, ingen ide att säga nåt annat än sanningen, pinsamt nog. "Hej, Lena! Jag har försovit mig, vaknade nu!!!" sa jag i luren och kände att jag ville sjunka genom jordens skorpa, in i jordens mitt och smälta bort i all jävla brännhet lava. Det är första gången sen jag startade för över 10 år sen som detta händer. Grejen är det att jag har gått upp mellan kl 05.30 och 07 VARJE MORGON utom en på semestern (då Tobbe lät mig sova ut en morgon till kl 9 i Kopparberg), i 5 veckor!!! Melwin och Moss väcker mig jämt så egentligen behöver jag aldrig ställa en klocka. Men denna underbara morgon var volymen för låg på mobilen och Melwin sov eeeeextra länge och Tobbe hade somnat nere i källaren framför TV:n igår kväll. Jaaaadå, häääääääääärligt! Hur fan händer sånt här??? Är detta "lagen om alls jävlighet"? Jag frågar om dom kan skjuta upp listan två timmar men det kunde dom inte pga konferens så hela dan ställdes in. FYYYY FAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!! "Ok, vi ses om två månader då. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, Lena!" sa jag och skämdes så jag dog. "Ingen fara Carro, mys nu med Melwin!"sa hon, den lilla ängeln. Det här är egentligen bra träning för mig som är ett kontrollfreak. Jag bestämde mig för att jag bara är människa trots allt och att det inte är hela världen. Solen skiner och jag blev ledig, pengar är inte allt ju! Vi kan äta en låååång mysfrukost och le mot varande hela dan utan stress, precis som Kellog´s Cornflakes reklamen mys pys, lullgull.


JÄÄÄÄÄÄÄVLA SKITKORVARS ANUS!!!!!!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0