Hemma igen

Melwin hängde o dinglade i ringarna så

händerna ömmade hela kvällen

 

Moss busade med sin bäste vän, Moss den Förste.


Så var vi hemma igen efter 4 dagars visit i Kopparberg. Urskogen. Tyst. Lugnt. Skönt. Moss for omkring ute som han ville och Melwin rockade loss han också, fri som fågeln. Sov en natt utan blöja, inte en kissfläck i fillingarna, greeeeat! Moss pissade o sket ute finfint, inte en fläck inne. Den här semestern skulle kunna sammanfattas med ett enda ord. KROPPSAVFALL.

Den här veckan kickar två företag igång igen och imorgon ska jag till Solna. Känns ok, men jag har lite höstfruktan. Det kommer att bli mysigt som alltid, men jag är absolut inte redo för rusk än. Jag vet att det bara är Augusti, men i morse när vi vaknade kl 06.30 så var det så jävla kallt ute så en fleecetröja och regnjacka åkte på när jag släppte ut Moss. Det var en toktjock dimma som låg och tryckte runt huset, blääää.

Det var då jag fick höstfruktan.

 


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0