Inskolning hos Pernilla!

Jag och Melwin sitter och äter frukost. Kl 9 ska vi vara hos Pernilla, Melwins nya dagmamma. Första dan idag. Hans förra dagmamma Lena fick en liten son i söndags! GRATTIS!!! Melwin känner Pernilla sen förut så han hittar runt i hennes hem och känner hennes andra dagbarn rätt bra så det ska inte bli några som helst problem. Vi åker dit och myser ett par timmar och sen drar vi hem.
Moss får träna ensamtid hemma, perfekt!

Ikväll ska jag knåda som vanligt och sen kuta en runda med grann Lisa. Jag missar Tjejmilen eftersom jag drar till Ullared med brudarna då men jag ska anmäla mig till Hässelbyloppet istället! Den går av stapeln den 15/10. Då kan vi träna den exakta milen också, det blir bra det. Måste träna lite mer terränglöpning bara för att stärka benen, känner av knäna lite efter varje asfaltsrunda...inte bra...
fast jag springer så jädra sakta.

Nu ska vi ut med Moss! Hej o hå!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0