Luciatåg 2011

Dom var så söta, alla lucior, tomtenissarna o pepparkaksgubbar o gummor! Dom tassade in bland oss föräldrar och Melwin kikade runt efter ett bekant nylle. Han såg mig o Tobbe och sen var det kört. Favorit i repris. "Mamma, ja vill sitta ditt knääääää" ropade han och sprang mor mig. Jag hasade på rumpan in i Luciatåget med min lilla tomtenissen i knät. Han har längtat och övat sånger och varit alldeles tokig av förväntan hela morgonen så jag trodde faktiskt att det skulle gå bra i år. Vi fick iallafall vårt lilla lussetåg och fika. Så fort showen var klar rockade ungarna loss och Melwin var galnast. Han skrek o stojade och sprang runt med tomteluvan och boxades med dom andra grabbarna.


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0