2006-02-24 kl 14.40, då sågs vi för första gången

Idag för 5 år sen så vaknade jag lika tidigt som idag. Jag var nervös och det pirrade i hela jäkla kroppen! Jag skulle till jobbet och massera, hålla pass och sen sticka hem för att göra mig iordning. För idag skulle jag ju äntligen få träffa Tobbe för första gången! Oh shit, jag skulle kunna beskriva hela dan i detalj, vad jag hade på mig på BodyPumpen till vad Tobbe hade för skor, hahaha! Kl 14.30 hade vi bestämt att vi skulle ses . Vid Åhlens City på Drottninggatan. När jag äntligen satt på tunnelbanan så var den några minuter försenad. Fan då, jag ville vara först på plats! Kontrollfreak som jag är, hehe. Jag ville vara den som stod där och spanade efter honom och inte tvärtom! Jaja, jag skickade ett sms och sa att jag var några minuter försenad men att jag strax var på plats. Han svarade direkt att han väntade! Jag skulle velat haft en pulsklocka på mig då. Skulle ha varit nära maxpuls, hahaha! Jag gick snabbt uppför alla trappor i Åhlens City och närmade mig utgången mot Drottninggatan. Jag hann knappt sätta foten på entretröskeln innan jag såg honom i folkvimlet. Det var mycket folk den fredan, som alltid men jag såg honom direkt! Han stod och flinade med ett sånt stort smajl som lyste upp hela jäkla stan! Jag föll pladask kan jag säga. Alltså, jag snubblade inte, jag blev kär. På en gång, jag vet det! Vi kramade om varann och flinade lite dumt och försökte slappna av. Vi började gå mot Gamla stan och slutade vid St Eriks plan. 5 timmar senare och inte en endaste minut bortkastad.

Idag bor vi i ett radhus i Kälvesta. Vi har en underbar liten son tillsammans och jag älskar Tobbe lika mycket idag som för 5 år sen. Vi har verkligen haft våra duster och turer upp och ner men jag skulle inte vilja byta ut åren för nåt annat i världen. Jag hoppas att du kommer att läsa det här när du vaknar idag min älskade älskling för jag har fan inga pengar att köpa dig nåt fin som jag önskar att jag kunde, men du ska iallafall få en mysig frukost med mig och Melwin när du vaknar. Jag vill bara att du ska veta att du betyder allt för mig och jag älskar dig så jag dör.

Puss och kram på vår 5 årsdag min Tobbe!
Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Grattis till de fem åren !

2011-02-24 @ 13:15:52
URL: http://lillatessi.blogg.se/
Postat av: Nettan

Grattis på er!

Kram, Nettan

2011-02-24 @ 20:44:48
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Jossi

Å vad fint skrivet. Säg till om jag ska vara barnvakt så kan ni fira 5årsdagen själva!

Kram!

2011-02-25 @ 08:50:59
URL: http://jossibell.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0