Doodod´s nya frilla!

 

Igår åkte vi till Kista för att få en klipptid på en av salongerna på nya Kids Court. Där får man sitta i en liten racerbil och kolla på film när man klipps...inte jag alltså, kidsen..hehe.

Självklart var det fullbokat så vi tog en vanlig salong och Melwin strejkade direkt. Killen som klippte svettades och klippse så snabbt så jag var glad att åka därefrån med öron på ungen. Jag bad honom klippa lite rockigt och behålla lite längd uppe på skallen...och vips så var allt kort. Jaja, vad fan kan man begära när Melwin bara satt och ville spruta ner hela deras salong med vatten sprutan. Jag mutade med att vi skulle käka glass efteråt, då gick det lite bättre. Ser ut som en helt annan unge nu tycker jag! Så stor! Min älskade lilla kille!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Blev ju jättefin, en stor kille nu och ingen liten bebis med lockar...

2011-02-21 @ 16:56:03
URL: http://lillatessi.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0