Jag kräks..

..kl 04.20. Efter att ha mått illa sen 21 och legat och vridit mig hit och dit i sängen med en mage som är stor, uppblåst och stenhård och mullrar upproriskt. "Vi vill ut!" Jag rusar ner till lilla toaletten och det rinner saliv längs med kinderna. Jag var så sjukt pissnödig också så jag kände att jag inte kunde hålla tätt utan pissade en skvätt vid varje kräkning, rakt ner på badrumsmattan. Mys mys. Fan, att spy är bland det absolut vidrigaste som finns. Jag kommer ihåg senast jag spydde. Det var för 11 år sen när jag jobbade på H&M och knappt hann av bussen och in i lägenheten i Norrgården. Blääääää... Melwin har ju varit risig i magen ett par dagar och ätit som en fågelunge sen i lördags. I natt när jag o Tobbe for fram o tillbaka till toan så piggade han på sig och ville för första gången äta mackor. Alltså, när man mår så jäääävla dåligt att man inte kan sova en sekund så ska man ner till köket en gång i timmen för att bre fler Falu rågrut, det är inte kul. Efter ett par omgångar så gjorde jag iordning en buffe av mat som han kunde slafsa med i säöngen. Tobbe mådde så jävla dåligt när Melwin började knapra så han tog sin kudde och täcke och gick och lag sig i källaren. Där sov han gott till kl 11 då jag faktiskt ringde honom på mobilen och sa att han fick ta över. Jag hade bara sovit två timmar och Melwin satt i sängen omringad av bananskal, klossar, halvätna mandariner och Falu rågrut som lämnade flottiga märken i lakanet. Han hade då varit vaken sen kl 05 och var piggare än på flera dagar. Tobbe tog över och jag somnade äntligen och sov tungt i 3 timmar tills det ringde på mobilen. Det var Tessan från SATS som sa att det var problem att få vikarie till mitt Pilates pass ikväll. Kunde jag maila henne ett upplägg så kunde hon ta det. Jahapp, I`ll do so. Jag hade sms:at SATS tidigt på morgonen plus ett företag som jag inte vart på sen i November. Fan, nästan 4000 spänn åt helvete. Vad ska man göra? Boka om till en annan dag och hoppas på att pengarna rullar in innan den 15/3 då min härliga restskatt ska vara inne, panik, panik.

Nu ska jag gå o lägga mig. Måste jobba imorgon, finns inget annat alternativ, kan inte förlora mer pengar. Ibland hatar jag att ha eget företag. Men det ska nog gå bra.
God natt!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Lider med dig, din stackare! Krya på dig, gumman!

Kram, Nettan

2011-02-22 @ 23:48:25
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Jossi

Ååå stackars er.. Men hörrö tänk på att när en man är sjuk så är det MYYYCKET värre så låt Tobbe sova nästa gång;) Närå, skit i jobbet om du mår dåligt. Ta det lugnt och krya på dej älskade syster!

2011-02-23 @ 09:25:43
URL: http://jossibell.blogg.se/
Postat av: Nettan

Absolut vill jag öva på dig (om du inte kräks på mig ;-) ), men vi kanske kan ta det v 10 om det funkar för dig?



Tack för tipset!

Kram Nettan

2011-02-23 @ 10:07:04
URL: http://abvl.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0