Jobbe, jobbe..

Idag vaknade jag upp av att Nöten ropade "Mamma, maaaacka!" Jag hade då sovit i över 10 timmar och kände mig pigg! Tjihooo! Tobbe låg bredvid heldäckad. Stackars karl som ska vara hemma med Melwin idag medans jag jobbar.
Klockan är snart 10 och jag drar om en timme så jag har brassat av den utmanande förmiddagen med barnet iallafall. Sen somnar han kl 12 o sover i två timmar. Inte så tungt...hehehe.. Jag har inte varit ensam och haft lugn och ro en endaste gång då jag varit risig sen Melwin kom. Bara att kötta på.

Idag ska jag på föräldrasamtal kl 18 hos Lena! Det ska bli kul att höra vad hon har att säga om vår lilla Doodod! Önskar att vi hade kunnat gå både jag o Tobbe, men han e för risig fortfarande. Jag ska dessutom vicka hans boxpass ikväll kl 20. Det är sjukt roligt och jag längtar! Måste pigga på mig lite extra till kvällen!

Nä, måste sluta nu. Jag måste ha legat med en papegoja för ca 3 år sen.. "mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma,mammaaaa, maaaammaaaaa, maaaaammaaaaaa, maaaammaaaaaa, maaaaaaammmaaaaaaaaaa!!!"
"JAAAA, JAG KOMMER FÖR HELVETE!" "JAG KOMMER!"
"Fan, att man aldrig får vara ifred" väser jag mellan sammanbitna
tänder så emaljen spricker..

Du vet att jag älskar dig min älskade lilla Dossido, jag bara önskar att du var född utan stämband ibland. Bara ibland. Får man önska sånt? Är jag hemsk nu? Äh...


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0