Må bra känsla i hela kroppen min! Tack Hanna!

Kom precis hem från en helt underbar eftermiddag/kväll med Hanna! Mia Skärlinger showen var såååå jääävla suverän!!! Hon är bara så skön! Hon kom in på scenen iförd endast en liten bikini från när hon var 20 bast och drev med sin kropp som bar spår efter graviditeter. Hon snackade om allt från dagens skeva ideal som vi desperat försöker leva upp till, hela tiden med glimten i ögat och små roliga ljudeffekter så vi alla vred oss av skratt i stolarna till att i nästa sekund imitera en porrfilmsscen och det sjuka i det. Äh, det går inte att återge känslan, det var bara så underbart att sitta där och känna sig lycklig i hela kroppen! Jag är så glad att vi bokade i tid för det var knökfullt i hela Cirkus.  Alla 1600 pers stod upp efter showen och klappade händerna och tjoade! Nästan så jag blev lite rörd och ville absolut inte att det skulle var slut. Lööööv Mia Skäringer!!!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0