Middag på stan!

Tjihoo, tjihoo, tjihooooooo! Idag ska vi in till staden, jag o karln! Länge sen vi käkade ute! Supermysig spansk restaurang. Vi ska fira vår polare Johnny som fyller år och Jossan ska vara barnvakt över natten. Jag kom precis hem från Arninge där jag mötte upp min syster yster för att överlämna barnet. Melwin var glad i hågen och vinkade för fullt när dom tuffade iväg i bilen. Min lilla skrotskrot! Han kommer få en härlig vistelse i Rimbo bland traktorer, hästar, hundar, katter o så får han åka lite fyrhjuling också, det blir bra det! Imorgon ska vi ändå ut till Rimbo för att fira Tobbes kusin Johanna som fyller 18, så då hämtar vi upp Nöten på vägen, perfekt!
Efter en lååååång härlig sovmorgon, hehehe.

Nu ska jag iväg till Kista för att köpa ett presentkort åt Johnny.
Manlig framförhållning kallas det. Tobbe har jobbat halvdagar två dar nu
och kommit hem dagtid för ovanlighetens skull, men "Oj då" "Fan, presenten ja,
jag slutar inte förens kl 18 idag, älskling, kan du fixa?"
Som en god kvinna så trollar jag till det o "fixar" det. Sen e det tomt på kontot för att
två företag är sena med sina inbetalningar. Fiiiinfint. Tobbe får bjussa på maten..




Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0