Hjärndöd

Nu har jag fått domen...jag har inte en endaste liten hjärncell i skallen...hehehe. Nääärå. Det har varit en intressant dag! Startade med två timmars test med "Professor Mattias". Det var allt från att biulda mönster med kuber efter bilder, räkna upp så många ord som möjligt på olika bokstäver, komma ihåg nummer, komma ihåg ord, rita av bilder och en halvtimme senare rita samma bild från minnet....tja, det märktes vilka "ämnen"som var mina och vilka som definitivt intye var mina om man säger så. Allt som hade med bilder och ritning att göra gick galant, d'r låg jag i toppen bland 90 pers! Sifferdelen...medel, det andra strax över medel. Fasen, trodde det inte skulle vara så personligt, alltså mer: "Vad ser du på bilden?""En gris." "Japp". Fan, ibland kände jag mig som en blåst jävla brutta från urskogen.. "Vem var Martin Luther King?" Eh...ja, han satte upp lite listor...tror jag...eh, han gjorde revolt...hehehe...oj, vad det står stilla nu."  "Vem var Mahatma Ghandi?" "Jamen det vet jag! Han var från Indien....eh...en gubbe...som var typ stor....VAD FAAAAAN!!! Hjärnan kändes överkokad! men, så fick jag ett gäng kuber framför mig, då jävlar, händerna glödde och jag formade alla dessa bilder som jag såg framför mig på Professorns block. "Oj, det här var du bra på!" Det är typ 1 av 20 som klarar den där kombinationen!" Trevligt, trevligt. Inte helt hjärndöd då.. Sen lunch, sen EEG i 90 min. En hjälm av gumminär, slem i hårbotten osså sladdar på. Vila 10 min, öppna ögonen varannan minut, kolla hjärnan typ... Sen lyssna på ljud, trycka på knappar, kolla på dataskärm..suck, det var så jävla tråkigt..hade så sjukt mycket gaser i magen efter den äckliga kräftsalladen och sladdarna tryckte så skallbenet höll på att implodera. "Tack för hjälpen. Det kommer en utbetalning i brevlådan!"

Nu ska jag in till stan på Ergonomiföredrag! Det ska bli spännande!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0