Tjoff, tjoff så var helgen slut

I fredags var Hellan o Johan här på middag i hälsans tecken! (Om man bortser från en varsin hemmabakad semla och ett ton lösgodis till efterrätt...jaja, skit i det...kycklingspett e nyttigt..heheh..) Mys mys som alltid när dom e här!

På lördan så var vi brudar bjudna på tapasmiddag hos Camilla! Det blev bara jag, Camilla o Jessica som kunde komma, men det var hääääärligt ändå! Gott, gott, gott med en masssa mumsiga plockskålar fyllda. Käkade pilgrimsmusslor för första gången i mitt liv. Smakade väl ok, mest marinaden som gav smak. Vi garvade på som alltid och mös järnet! Kl 11 drog vi hem, jag o Jessica. Trodde vi skulle bli hämtade av Toobi som vart ute på Munsö hos sina päron på middag...men, han hade redan fart förbi oss en timme tidigare så det var bara att gå in på SL o kolla tidtabeller. 30 min promenad, 10 min bussväntan, 3 min buss, 15 min bussväntan, 20 min buss, 20 min bussväntan, 15 min buss, 10 min bussväntan, 10 min buss... Tja, jag var hemma strax efter kl 01, två timmar senare. Tack älskling! (jaja, han hade ringt EN gång...som jag inte hade hört...)

Igår drog lilla familjen på MC mässan i Älvsjö! Melwin stormtrivdes och sprang runt och var alldeles  extas över alla små fyrhjulingar, moppar o motorcyklar. Pricken över i:t var Cirkus Spectakulär! En motorshow på 20 min där dom visade all möjliga tricks och stunts med sin ahojar, BMX o skateboards. Melwin klappade händerna och studsade ivrigt i mitt knä, hahaha, söööööt!

Middag efter det hos morsan, lite spontan inbjudning tillsammans med mormor o morfar, Jossan o Johan, o Chilli förstås! Jossans mage bågnade rejält nu och jag längtar som en gammal grek tills slutet på Maj då lilla bebbepös kläcks!

Nu ska jag duscha efter mitt första träningspass på nästan två veckor. Hostan e nästan helt borta och nu i veckan ska jag träna järnet! Jobbar hemma i två dar nu så jag kan köra pass på dagtid! Tjihooooooo!!!

God natt!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0