HINNER INGENTING!!!

Fan, tiden bara går o går o jag hinner inte ens logga in på bloggen för att skriva...suck. Det har varit sjukt mycket sista veckorna och min energi är på noll. Sån jävla logistik för att få allt att gå ihop med familjepusslet! Men jag har iallafall betämt mig för en sak. Att från och med Oktober, sluta massera hemma!på kvällstid! Jag har jobbat sena kvällar i 10 år nu och jag orkar inte längre. Man står hemma i köket och sneglar på klockan redan vid middagstid medans Melwin och Moss far runt och busar, käkar middag, Melwin säger " mamma inte jobba nu???" Lägga Melwin innan kl 19.30, sen kommer kunder fram till 22 ibland, sen ska Moss ut. Jag vill bara sitta i soffan nån kväll o glo på TV! Om det snöar lika mycket som förra vintern så blir jag ensam med Melwin dygnet runt medans Tobbe plogar E18. Känns så jäääääkla bra att ha bestämt mig nu! Leeeeeediga kvällar here I come!!!

Kommentarer
Postat av: ditt fan

Ett väldigt bra beslut måste jag säga :-)

2011-09-23 @ 13:34:36
Postat av: Hanna

Braaa Carro! Du gör helt rätt. Kram din härlighet!!!

2011-09-26 @ 15:14:24

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0