Sån jävla röta!!!

Igår åkte vi till Bromma Zoomarknad för att leta efter midjeväska och lite smått o gott. Både Moss, Tobbe o Melwin var med. När vi åkte därifrån så trängde vi oss ut i fredagsrusningen och for förbi Solvalla. Tobbe åkte i sin lastbil. Då, av en tillfällighet kollar jag i backspegeln. Då, just i denna sekund så ser jag nånting fara av från taket och studsa ner i marken efter bilen. Vad i helvete...min plånbok!!! SHIT POMMES FRITES!!! Jag kollar snabbt i handskfacket och det gapar tomt....FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!! Jahapp, vända om vid nästa avfart och åka tillbaka genom all trafik, stanna mitt på vägen och försöka hitta plånboken. Härligt kl 16 en fredag. Jag åker till Ullared imorgon så jag hade knåpat ihop lite kontanter, mer än vad jag brukar ha på mig....självaste faaaaaan.... Jag åker sakta och spanar med trafiken i röven. DÄR ÄR DEN!!! Jag parkar bilen vid sidan av vägen och just då blir det faktiskt en lucka i trafiken så jag kan hasta över vägen och plocka upp den halvt mosade börsen... Heeelt otroligt nog så är allt kvar i plånboken och det var abara att trycka till den lite så hoppade dragkedjan på plats. En kärring kom farande i en liten rostig Mazda och tutade ilsket. "VAD FAAAn, TROR DU JAG STANNAR HÄR MITT PÅ VÄGEN FÖR ATT JAG TYCKER DET ÄR ROLIGT???" Jag gav henne mina längsta fingrar...moget., hoppade in i bilen och gasade iväg fort så både hund och barn trycktes hårt mot sina säten.

Ibland har man bara en förjävla härlig tur i oturen!!!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0