Ullared 2011

Brudarna Bruders på väg till Uuuuuullared!!!

Eftersom vi är tanter allihopa behövde vi en bensträckare efter 30 mil.

Tjihoooooo!!! Snart framme!!!

YEEEAAAA!!! Annika the BodyPump Master!!!

Väl framme kastade vi oss mot kundvagnarna med

mynt i högsta hugg! IIIIIN!!!

Skål brudar! En middag på Harrys första kvällen!

Favvoköpen: vinterjacka och vaxduk till ugnen...ja! Vi är ju tanter!

Ost & kex, mys mys i livet.

Anne fick en ögonbrynsfärgning...

Anniki fixade håret snyggt...

SURPRICE ANNE!!! Medans hon satt med ögonfransfärg så fixade

vi oss i ordning, bytte om till bikini och öppnade bubbel!

Nu ska vi bada varm tunna och fira Annes födelsedag i efterskott!!!

Visst anade du ingenting Anne, hehehehe...

Fan vad mysigt vi hade det! Vi satt där o mös i över en timme.

Bra jobbat, hahaha! 3 dagar på Gekås...mycket kassar blev det..

Tur att vi fick låna Mickes Tahoe, annars hade vi fått hyra släp på Statoil...

 

Annika, Jessica & Anne, tack för att ni är så jävla härliga HemoBruders!

Längtar redan till nästa roadtrip, vart den nu bär..

Hoppas ni njöt av kvällen hemma...hehehe;)

Jag älskar er!!!


Kommentarer
Postat av: Hemo member

Fan va jag njööööt i min ensamhet, underbart inlägg I love you all

2011-09-06 @ 22:13:26
Postat av: Håkan Gustavsson

Kom över den här bloggen http://ullaredfinnsinte.blogspot.com/

2011-09-28 @ 14:25:37
Postat av: Håkan Gustavsson

Kom över den här bloggen http://ullaredfinnsinte.blogspot.com/

2011-09-28 @ 14:26:35

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0