Böld AB

Jag har tagit bort födelsemärken lite här och där sen jag var typ 12 år. När jag väntade Melwin så började vissa av dom växa mer! Speciellt en...mycket väl placerad precis innanför bikinilinjen. Jaaaaadå. Från att ha varit ca 4 mm i diameter och helt platt till att bli stort som ett jävla smultron och stå upp lika mycket. Jävligt sexigt. Nu. När jag är befruktad igen. Nu känner jag hur den "lilla" jäveln växer sig lite större för varje dag som går. Den får små utväxter och ömmar och kliar. Snart får jag köpa en stl större trosor och brösttejp för att hålla in den. Kommer se ut som att jag har en penis på sniskan snart. Så, jag drog ur min gigantiska tummen ur röven och ringde Sophiahemmet. Var där igår. Bölden och jag. Jag är inte särskilt pryd av mig men fan..jag låg där på rygg på britsen med både byxor och trosor neddragna..osså lite schysst kirurgbelysning på det så min bruna knöggliga böld lös upp hela rummet. "Du kan få en liten pappersbit på här så du slipper ligga helt näck" sa Bo, kirurgen. Sköterskan garvade och frågade om jag ville ha en "brasillian" på en gång. Dom var faktiskt jäkligt härliga båda två och vi hade det skitkul den lilla stunden jag var där. Snipp, snapp, knips, klipp och sy, klart! "Just i det här området kan det blöda rätt så mycket så sätt dig här i 10 min och håll press på området innan du går härifrån" sa sköterskan och flinade. "Du behöver inte sitta i väntrummet och hålla dig mellan benen som om du var kissnödig" fortsatte hon. Vi garvade båda två och jag gick ut till bilen, fan, vi har ju automat ju! Så grymt skönt att det är gjort!!!


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0