Påskbuffe med Hellan & Johan!

Eftersom våra mysiga Yxlan planer gick åt h-vete så kände jag att vi måste bjuda över nån som kunde käka lite påskmat med oss. Hellan och Johan kom i måndags och moffade gott! Mysigt! Jag hade gjort Wasabilaxrullar, inlagd sill, senapssill, potatis, minipizzasnurror, blomkålssoppa, kycklingspett, räkpaj, brytbröd, ägghalvor med räkor och löjrom, oliver, hemmagjord skagenröra, köttbullar, prinskorv, sallad med avokade och mango och lite påskmust på det! Efterrätt, mangosemifreddo med hallon. Det är så jävla kul att rocka loss i köket! Jag kastade ut Melwin, Tobbe att gå ut med Moss i skogen, läääääänge så jag kunde kötta järnet utan att bli störd, hehe.

 


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0