Skansen!

Farmor Ywonne ringde i morse och kollade om vi skulle köra Skansen idag istället för Eskilstuna. "Ja vad härligt!" ropade Melwin och vi for iväg. Kanonbra väder, inte för varmt, inte för kallt. Vi såg alla djuren och hann även med några karusellåk innan hemfärd till Moss. Kusinerna, Liam, Wilmer och Lennox var också med och dom största grabbarna for omkring som tokiga hela tiden. Även farfar Kjelle och farbror Fredrik var med. Zzzzzzzz i bilen på väg hem sen. Vilken härlig dag!

Nu ska jag lägga Köttkorven och Toobi drog tillbaks in till stan med Andreas för att dricka bärs och kolla på Midnattsloppet på Söder. Jag ska, om jag orkar, poppa popcorn och kolla film i min ensamhet. Underbart! Eller så däckar jag i soffan, lika trött som mitt barn.


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0