Säfsen 2012

I Söndags tuffade två fullsmockade bilar iväg från Vällingby till Säfsen! Den ena bilen innehäll Fam Brunell, Jessica, Tomas, Lucas, Vincent och Ossian. Den andra innehöll oss tre plus två Rottweiler, Moss och Eroz, vilken jävla syn när vi kom fram och öppnade dörrarna. I 4 dagar var vi tillsammans och mös allihopa i snön. Måste göra om det nästa år igen!

Kidsen tar för sig av Tomas mumsiga kycklinggryta!

Första kvällen i stugan!

Inget fel på denna lilla mans matlust..

Även Ossian fick skidor, söööööt!

Vincent diggar sina pjäxor, Mr Lårben.

En annan liten man som inte var lika förtjust i sin utrustning..

Det enda som var kul med skidskola var samlingen när man fick sjunga..

..o träffa självaste Filurius i egen hör person!

Äh, du o jag flyttar till sol o värme istället min älskling..

Finfint litet nylle som kraschade lite smått i pulkabacken.

Men en liten pannkaksfrossa på det gör susen för allas humör!

Sen fick vi morsor en kväll i backen, without kids!

Mys mys, ända tills Jessica "Snyggnyllet" la en pizza i diket pga

åksjuka...vad faan, sååå fort åkte vi väl inte? ;)

Mina älskade korvar!

Tur att vi hade stjärtlappar med oss, för det var desto roligare!

Lucas, Vincent och Melliwidelli lattjade för fullt hela kvällarna

medans "dom vuxna" inväntade första gäspningen så svullbordet

kunde dukas...hehehe...mums, mums...

Sista frullen! "Ja vill inte åka hem ti Ängsullsvagen nitti!"

Sista dagen i backen...13 minusgrader och korvgrillning i hyddan.

Barnen skrek och strejkade om vartannat, jag tog fram min

efterlängtade kladdkaka som vi delade efter maten.

Du ser lite smått hysterisk ut älskade vän! Hur kommer det sig? Hahahaha!

Myyyyysigt med barn!

 


 


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0