Ingen mobil...

Jag hoppas på att min mobil hoppar igång idag. Har varit utan den i 2 dagar nu...fan o helvete. Världens krångel när vi inte har nån hemtelefon heller. Bara så ni vet så kan jag inte svara på samtal eller sms ...eller Wordfued...hehehe... Skulle haft föredrag om stretching idag men var tvungen att ställa in i morse. Satt till 24 igår kväll och fnulade, gick och la mig med feberfrossa och har sovit dåligt hela natten, svettas och frusit om vartannat. 4000:- åt helvete...Ibland vill jag bara vara anställd.... Igår kväll var vi hos Jessica & Co och planerade vår efterlängtade Säfsen resa som går av stapeln på söndag! Tjihoooo vad härligt det kommer bli! Farsan hjälper till att valla mina längdskidor och så hyr vi utförsskidor på plats. Melwin och Vincent ska på Snögubbens skidskola och jag hoppas dom kommer tycka det är roligt! Idag ska jag förbereda lite hemma, baka kladdkaka, lasange som ska packas med, göra matlista och packlista...äääääälskar listor...hehehe.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0