Skit i löften, sätt upp mål istället!

Så sa jag till mig själv på nyårsafton för det är alltid kul med
nån lite sporre! Löften bryter jag på en sekund för att jävlas
med mig själv, håller aldrig. Mål låter inte lika hårt!
Lyckas man med sina mål så blir det en härlig bonus!


Så nu publicerar jag detta så jag lättare "når mina mååååål" under året.

1. Dricka mer vatten på dagarna.

2. Godisförbud fram till påsk. (med undantag för vår Säfsen resa den 30/1 till 2/2...hehehe...) Jag får äta socker om jag blir bortbjuden, men bara lite. Alltså, med lite menar jag så som en normal person äter...varför blev den här punkten så lång??? Svettas redan...

3. Köpa in en laser till mitt företag...39.000:-...puh...

4. Gå o lägga mig tidigare på vardagskvällarna.

5. Mer spontana middagar med vänner.

6. Lägga fram Melwins kläder och packa min massageväska o så kvällen innan jag jobbar.

7. Laga vegetarisk mat minst en gång i veckan, det måste bli ett slut med all detta förbannade köttsvulleri, stackars djur. (Ska åka o köpa mat till Moss imorgon...4 kg kycklingvingar, 4 kg kycklinghalsar, 4 kg kalkonhalsar, 5 kg märgben, lever, hjärtan och viltblock...HAHAHAHAHAHAHAHA!!!)


FAN VAD BRA DET LÅTER!!!
VILKET SJUKT BRA ÅR DET KOMMER ATT BLIIIII!!!!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0