Invigning av lekparken!

ÄNTLIGEN KLART!!!
Faan vad jag har kämpat med denna förbannade park! Sen i slutet på April har det planerats, tagit in offerter, kollat säkerhetsavstånd, kollat efter nya leksaker, hålla budget...suck. Jag var en del av en föräldragrupp...som sen sinade och blev...bara jag. Nästa år är det dax för områdets andra park att göras om. GLÖM att jag gör det då! Tobbes företag togs in för att frakta sand och ta bort gamla leksaker, krana ut ny sand, m.m m.m m.m m.m. Han har slitit som ett djur han med.
 
Korv med bröd & Piggelinglass till alla barn.
 
Fullt med barn och föräldrar överallt! Alla var sååå glada och nöjda över att det äntligen händer nåt för barnen i området!
Känns jäkligt bra!
 
Gott älskling?
 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0