Present till mig själv

Var hos barnmorskan idag på koll. Allt såg fint ut och Guppy tumlade runt och körde raka slag och sparkar på högersidan av magen, lilla bebis. Ska höja upp dosen på järnet lite till, det låg på gränsen.
 
Efter MamaMia besöket drog jag och handlade lite mat och så fick jag ett ryck och gick in på Sisters. Dom har så jäkla fina smycken där, "Bud by Rose" Jag fyller ju år på måndag så jag köpte ett halsband till mig själv! Mys mys! Det är jag värd! Fan, måste man förtjäna saker? Kan jag inte bara få köpa ett jävla halsband till mig själv utan att säga "det är jag värd". Tönt... Närå, allvarligt talat så betyder det här halsbandet lite extra för mig. Det ska påminna mig om att det är min tur att ta hand om mig själv nu. Har inte haft en sekund över till mig och Guppy sen jag blev på smällen. Har dåligt samvete för bebis, Melwin, Tobbe, Moss, katterna, jobbet...har varit deppig ett bra tag nu. Har känts som om jag bara kutar på utan att hinna med allt som behövs göras. Två veckors jobb kvar, sen har jag, Melwin och Moss ledigt. Då ska jag coola ner och bara ta dagen som den kommer, inte planera hela dagarna som jag är van vid. Tider hit och dit. Ska verkligen försöka att ändra lite saker så att jag mår bättre. Som jag läste häromdan..
 
 
Fint va!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vilket fint halsband!! Passar dig perfekt!! Kraaaaam underbara människa

2012-06-28 @ 21:26:00

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0