Osteopati

Var hos Osteopaten igår för sista checken innan kläckning. Jag brukar vara där i över en timme men den här gången la hon av efter 30 min! "Det finns inget mer jag kan göra nu" sa hon. "Allt är mjukt som gelé och jag får en känsla av att bebis kommer inom 4 dagar" Jag bara flinade, det var ju underbara ord det där! Vill ju inte gå över 2 veckor igen! Jag fick bl.a. ligga på sidan så bebbe kunde få behandling i magen. Caroline sa att den var alldeles lugn och inte stressad alls. Redo att samla krafter för att komma ut! Hon sa också att jag skulle vara beredd på lite mindre rörelser i magen det närmsta dygnet, sen när bebis smält behandlingen så trodde hon att det var dax! Åååååh, tänk om hon har rätt!

Igår kväll satt jag i soffan och glodde på TV. Bebis har sina rutiner sen länge, sprattel och bända hit och dit kl 22.30- 23.30 varje kväll. Men inte igår, det var alldeles stilla och lugnt. Jag somnade till och med i soffan. Idag vaknade jag med lite slempropp i trosorna, lite lite grann. Ska till barnmorskan idag, kanske ska be henne kolla läget. Sen ska jag hem och måla klart spjälsängen och packa BB väskan. 💜

To be continued!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Baby?

2012-09-20 @ 20:18:28

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0