Jag är i extas!

Jag har fått tipset om en blonderingsspray som ska funka bra på utväxten! Min hårfärg blir mörkare och mörkare för varje år och utväxten nu var på typ 3 cm och Mörk Råtta AB. Har inte tid att åka och göra slingor nu mitt i semestertid så jag köpte sprayen och rockade loss. Man sprayar utväxten i nytvättat blött hår, borstar igenom och fönar varmt tills det är torrt. Upprepa mellan 3-10 ggr och utväxten är ett minne blott. Äsch tänkte jag. Jag har för mörk utväxt men ta mig tusan, det funkar gryyyymt bra! Jag har sprayat 4 gånger på 10 dagar nu och jag kör nog bara en gång till, sen är det helt ljust igen! Tjihoooooo för kemikalier!!!

129:- på Kicks!


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0