Min lilla gubbe <3

Vi var hos Tobbes föräldrar i söndags. Då snackade vi om hur jädra många som varit sjuka den här vintern. Kräksjukor, influensa, halsfluss...alla går och hostar och snorar. Jag sa att vi har fasen inte vabbat sen februari förra året! Otroligt! Jag kollade faktiskt upp det i min kalender och det stämde! Men så ska man ju faan inte säga högt...

Nu har Melwin varit hemma hela veckan. Snorig, feber, hostar som en gammal grek. Han har legat vaken nästan hela natten i fotändan på vår säng och gråtit och hostat. Jag har servat med vatten och snutit hans näsa, ammat Milou var tredje timme och skruvat på mig för en grym begynnande träningsvärk börjar komma smygande.

Gooooooood morgon!!!


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0