Klarrt!

Jajamensan! Mys pys i livet, ungen sover hela nätter! Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih!!!

Jag började i måndags natt. Milou vaknade kl 23.30. Ställde sig direkt upp som hon brukar, skakade galler och smackade med läpparna. Hade hon kunnat prata vårt språk då skulle hon ha ropat "TUUUUUUTTIS NUUUUUUU!!!" Men no no no. Det är slut med tuttis på nätter från och med nu min älskade lilla böngrodd. Jag la henne ner till rätta, stoppade om hennes mjuka kropp med täcket och smekte hennes lilla kiwihuvud, la mig sen ner och fejtsov. Hon protesterade så klart på en gång och kastade sig upp till ståendes igen, grät argt och lite förvirrat "vad faan nu då, TUUUUUUTTIIIIIIIS!!!" Vi upprepade proceduren, varannan minut i 20 min, sen somnade hon.

Vaknade igen kl 03.30, vaken 20 min, jag upprepade allt, lägga ner, stoppa om, smekismek. Klarrt!

Natten efter var hon vaken i typ 4 min, sen sov hon resten. I natt sov hon hela natten förrutom en gång när hon vaknade och ställde sig upp, yr av trötthet, slocknade självmant direkt medans jag kikade på henne från min kudde i mörkret.

Så jääääävla nice! Det funkade igen!!!


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0