Tänk...

...om jag kunde få en morgon där jag får sova ända till klockan 06...vilken jävla dröm. I snart 3 månader har Milou vaknat mellan 04.15 och 04.30, pigg och sprudlande glad....varenda morgon. Det är faan tortyr! Hon står upp och hoppar i sängen, tjuter av glädje och pockar på uppmärksamhet. Jag tar upp henne och försöker amma henne så hon lugnar sig...har inte funkar dom senaste 90 dagarna. Hon käkar glatt men kör krokodilvändningar intill mig med min heliga bröstvårta i munnen medans hon sjunger små trudelutter från sin egna sångbok. Mina bröstvårtor blir längre och längre för varje vecka som går. Fint.
När hon käkat klart, efter typ 4 minuter så börjar racet. Hon köttar sig fram, kryper, stångar, drar i mitt hår, spyr små stigar i sängen. Häromdan slog hon hål i min läpp med nån jävla träelefant. Tortyr. Jag står i snitt ut 30 min, sen går jag upp.

Jaja, Melwin har iallafall, efter 4 år, börjat sova till kl 06.30. Han har varit ybermorgonpigg hela sitt liv och nu löser böngrodden av honom. Ska vi ha det så här i 4 år framåt nu???

Jag har bestämt mig. På måndag natt. Då startar jag 3 min metoden. Min variant av 5 min metoden fast lite snällare. Så jag iallafall slipper tutta henne på nätterna. Med Melwin tog det två nätter, sen sov han hela nätter.

GO CRUDI GO CRUDI!!!


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0