Vilken jädra vecka!

Sen finalen sändes i torsdags förra veckan så har min mobil kokat av journalister som vill ha intervjuer, tidningar som vill ha julrecept, alla möjliga människor som gratulerar, gaaaaaaalet!!!

I måndags var jag på NK på signering, intervjuades av Hembakat och firades på jobbet.
Tisdag, Nyhetsmorgon med bakade biskvier och fler intervjuer, jobb på eftermiddan.
Onsdag jobb och intervjuver.
Torsdag hemmareportage och bakning med kidsen för Mitt i. Liveintervjuv på Expressen på kvällen.
Och idag kommer Se&Hör och vill vara med i köket när jag bakar nåt juligt. Jag ska göra en tryffeltårta med smak av apelsin...hoppas den är god för jag har aldrig gjort den förut...

Imorgon har Melwin sitt efterlängtade kalas och sen blir det soffa soffa soffa för hela slanten och kolla på Så mycket bättre och Dessertmästarna som jag missat i veckan. Myyyyyys!

Såååå härligt med allt som händer! Jag önskar bara att Milou kunde ha väntat med att lägga om sin uppvakningstid...hon vaknar pigg som en sjungande rumpnisse kl 05. Enda chansen till sovmorgon längre än 06 är om jag checkar in på hotell. Det blir dyrt det.

Det härligaste! Boken har redan sålt i 4000 ex! Tjihooooooooooo!!!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0