Idag blir det kalas!



Jag älskar att förbereda inför kalas. Jag ställer klockan tidigt på morgonen och smyger upp för att få jobba ensam i köket och lyssna på Alex & Sigge. Jag myser i hela kroppen och det finns knappt nåt bättre!

Kidsen har varit trötta hela veckan och jag har väckt dom kl 07 varje morgon för att vi måste sätta fart och käka frulle och åka till Pernilla. Utom idag. Milou vaknar 06.10. Melwin vaknar 06.20. Jag fick 10 ensamtid i köket denna heliga morgon. Nu är det maskrosor överallt, jag har brett 10 mackor känns det som, Melwin leker med marsipanklumpar som jag skulle vilja höra rosor till tårtan av. Jaja, dom är ju himla glada och mysiga iallafall. Jag får ta min ensamtid nån annan dag i livet. Nu köttar vi vidare med bullar, tårta och cupcakes!



Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0