Gellack

Nu har jag äntligen fått tummen ur!
Jag har köpt en UV-lampa och gellack i olika färger! Jag håller ju på och pysslar och fixar med mina naglar hela tiden och om jag går en dag utan färgstarkt nagellack så känner jag mig sjukt naken. Och så snackar många om dessa gelnaglar som håller så bra och inte flagar av efter en dag i köket. Dessutom torkar ju lacket på bara en minut efter härmningen i lampan! Peeeerfekt! Jag målar annars alltid naglarna i bilen. Då sitter ungarna fastsurrade och jag vet hur lång tid jag har på mig att torka lacket innan vi är framme, hehehe.. 
Min lilla samling. Det mesta köpt på Tradera och EBay.
Underlack-härda, färg-härda, överlack-härda. Klart!
Snyggt och hållbart i 3 veckor! Men mina naglar växer så jäkla snabbt när jag masserar så jag måste nig göra om det var 10:e dag skulle jag tippa.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Snygg färg!
Men... Usch vilken glädjedödare jag är, men nagellack är en riktig bakteriehärd och var absolut förbjudet för oss när jag jobbade som kock.

2014-01-12 @ 08:43:35
URL: http://anettebvl.se

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0