2:a Advent!

Helluuu!

Ojojoj....mycket fika blir det..hehehe. Idag var Johan och Lina här och hälsad på! Dom hade med sig munkar och bullar, plus att jag hade bakat kladdkaka igår...mumms! Melwin fick en jättesöt body med stjärnor o röd krage, o ett par små tofflor som såg såg ut som små svampar, hahaha, dom var sååå coola!
Ikväll kommer Johan och Hellan på besök, det ska bli kul!

Jag tänkte slänga ihop en kyckling wok tills dess, det vore ju så gott! Har marinerat kycklingen i morse så den borde ha sugit å sig bra med smak tills nu.

I fredags åkte jag och Melwin till Jossan o Johan o hälsade på! Det var kul att se Neos min när han snosade in i babyliften..=) han har väl aldrig sett en sån liten människa förut.

Nu ska det lagas midddag!

Håll tummarna för att jag vinner budgivningen på ett par Uggis skor på Tradera ikväll..=)

Hej o hå!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Melwin och moster! Så sött:-)



Kram Nettan

2008-12-08 @ 19:45:52
URL: http://abvl.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0