Iiiiiiiiiiih!!!!!!!! Snart är det 2009!!!


Imorgon är det sista dagen på 2008 och vi ska till Camilla och Nicke på nyårsmiddag! =) Hehehe, vi har inte fått lika många festerbjudanden det här året som förra, vad kan det bero på??? Hahaha! Så är det väl tills alla polare har barn också..;)
Det ska bli jäkligt kul imorgon, Camilla o Nicke bor i Älmnäs, ute på Ekerö. Deras hus är sååå läckert! Dom bor precis vid vattnet med en egen liten brygga, jag antar att det är där vi kommer fyra av alla fyrverkerier! På nedre plan har dom en stor inomhus pool och bastu, NICE!!! Vi blir några stycken! Jag & Tobbe, Annika & Johan, Camilla & Nicke, Anne & Micke och några polare till Nicke. Hmm....frågan är vad jag ska ha på mig....bli väl ett par mammabyxor...suck...kommer fortfarande inte i mina gamla brallor. Men topparna är nog inga problem! O så är det ju bara att piffa upp det hela med nåt ärligt halsband o lite glitter i nyllet, klart!
Jag försökte hitte nåt coolt till Melwin att ha på sig...inte för att han byr sig, men nåt roligt vore ju härligt att hitta, men icke då! Faan, jag ska börja designa barnkläder! Jag o Annika var i Vällingby C idag och letade runt, men alla barnkläder går i mörkbrunt, ljusbrunt, gråblått, mossgrönt, o kanske, om affären e lite galen, lite rött....suck....BOOOORING!!!
Kanske ska sätte lite glitter i hans ansikte också...hehehe...med risken för att han ser ut som en minitransa...stackars barn..

Nu ska jag till Coop och köpa Ben&Jerry glass! Måste passa på att "floffa" lite..På nyårsdan startar nämligen mitt nya hälsosamma liv igen! En ätardag i veckan är det som gäller, steenhårt! Osså  komma igång med träning igen, nu har jag bara gått promenader och kört lite Pilates hemma. Jag tänkte smyga igång med lite styrketräning igen , jag längtar såååå!!! Hemma förstås, mitt SATS kort är fruset ett par månader till. Funderar på att införskaffa hantlar hem, kollade på Stadium idag, en hantel kostade ju för fasen 300 :-...hmmm...dyrt tycker jag, om man inte ska ha fjös hantlar...nope, jag vill ha ett par på minst 5 kg...Tobbe tyckte att jag lika gärna kunde ta ett par vedträn och träna med....man vad fasen, dom väger ju inget, o vi bor ju inte direkt i skogen...

Hej o hå!

Förresten! GRATTIS PAPPA PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!!!!
Eh...gammal form....

Kommentarer
Postat av: Nettan

Gott Nytt år från Pip-Larssons!

2008-12-30 @ 20:27:10
URL: http://abvl.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0