MELWIN 1 MÅNAD!!!

Tänk att det redan har gått en månad sedan Melwin föddes! Tiden går såååå fort, snart tar han väl studenten..hehe..min lilla älskling..
Idag harvi varit i Vällingby C och köpt en gran...iallafall en en, som e typ 2 dm hög =) Jag tänkte köpa en riktig gran först, men sen orkade jag inte köpa till fot, belysning, kulor, mm mm. Men nästa år ska vi absolut ha en gran, när Melwin fattar mer vad vi håller på med. Undrar bara vart man köper riktiga glaskulor till granen? Jag tycker det e så fult med plastkulor, dom glänser inte lika mycket, o så har dom en ful kant runt hela bollen....fuuuuult! ;)

Jag köpte en liten tomtedräkt till Melwin på Åhlens, så jäkla söt, med en lite luva! Han ska ha den imorgon på julmiddagen!

Nu ska vi käka och mysa! Tobbe har satt på en skiva av Cornelis Wresvik, mysmysmys och frid i huset!!!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Stora killen ju!



Kram till Er alla.

2008-12-20 @ 11:12:57
URL: http://lillatessi.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0