Punka på biljäveln!

Idag åkte jag o Melwin till jobbet i Täby för att träffa Kristina! Det var hon som höll i GravidYoga kursen! Innan vi träffade henne så var vi en snabbis i Täby C för att leta efter en bärsjal...som jag inte hittade tyvärr. Har hört att det ska vara så bra, vi har ju en BabyBjörn, men han är för liten än så länge. Jag tror bara att han skulle glida ner i botten på den som en liten boll.

När jag kom fram till jobbet o hoppade ur bilen så ser jag att ena bakdäcket är helt platt! FAAAAAN!!!!!! Jag har aldrig råkat ut för punktering förut, sååå typiskt när Melwin sitter i sin lilla bilstol o skriker för att han har vaknat o e hungrig! Suck...
Men jag fixade det, fick hjälp med barnvakt av Kristina så jag kunde byta till reservdäcket. Ojojoj, känns som man testas ibland..hehehe.
Men det gick ju bra till slut!

Hej o hå!
 

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ååå, vilken otur, men du är duktig du!



Kram från Tessan

2008-12-12 @ 07:51:59
URL: http://lillatessi.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0