En vecka gammal!

Jag satt o ammade i morse...så kollade jag på klockan, den var 03.05 och tänkte att herregud, för en vecka sen låg jag där o krystade för fullt! Fasen vad tiden går fort!!!
Han sover o äter, sover o äter, nu förstår jag hur det kan kännas som en lyx att ta en lång dusch o äta i lugn o ro! Hahaha, men det härliga är att hur jäkla trött o öm jag än är så smälter jag som en isglass i solen när min älskling tittar upp på mig med sina små ögon..=)
Igår hade jag en piss dag! Pratade med Catrin från jobbet på morgonen, hon fick barn i Mars. Hon frågade hur allt går o om jag hade haft den klassiska amnings frossan med feber o hormon gråt än? Nää sa jag, jag kanske slipper!
Hmm..på eftermiddan så började jag frysa som en galning, satt i soffan inlindad i ett tjockt duntäcke o bölade som en gris med Melwin fast sugen på bröstet! FAAAAN vad ont det gör!!! Hela kvällen frös o svettades jag om vartannat, vaknade i morse efter att Melwin låtit mig sova i fyra timmar i sträck....(thank good) o det kändes som jag hade legat med influensa i en vecka, heeelt groggy! Vi sov vidare efter en snabb amning och vaknade 11.30! Skööönt!

Stackars Tobbe kom hem kl 08.00 i morse efter att ha plogat sen kl 03.30 igår morse....jag e inte den enda som  trött med andra ord...

Nu har jag faktiskt haft tid at laga middag, lax i ugn med hummersås, ris o ärtor, mmmm, o nyttigt också!

Nu hör jag hur det gnyr i sovrummet, ska dit o bara dumglo lite...hehehe...ibland börjar jag fasen att böla när jag bara tittar på honom...hormoner o en mors kärlek....=)

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ja du... brukade kicka iväg soffbordet i början för det gjorde så ont när Jane sög tag... ajaj. Liten tröst kanske, men det blir bättre.



Kram från en snorig en som längtar efter att få se underverket.

2008-11-26 @ 20:49:33
URL: http://abvl.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0