Sista besöket hos MVC!

Kom precis hem från MVC. Nu har vi bokat en igångsättningstid på Karolinska den 20:e Nov kl 8.00!
Soheila sa att det är ca 2 av 10 som kommer dit, resten föder innan...hoppas, hoppas att jag slipper vänta!!!

Nu ikväll så känns det faktiskt lite annorlunda..hmm...drar o bänder som fasen i främre bäcken fogen..kunde knappt kliva ur bilen när jag skulle till MVC. Hade tänkt att åka före Tobbe till farsan på middag, men jag väntar in honom, ifall det skulle dra igång så jag slipper åka ensam! Hihihi, tänk om tänk om!"

Soheila sa åt mig att bara ta det lugnt, hyra en komedi, glömma bort magen för ett tag så att kroppen slappnar av ordentligt, så sätter det nog igång..hon trodde innan måndag..

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hoppas ni får en mysig kväll tillsammans och att bebben vill ut snart.



Kram igen!

2008-11-14 @ 18:35:58
URL: http://abvl.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0