V.11!

Middag hos farmor & farfar! Jag o Tobbe berättade nyheten för allihopa, Carin o farsan var där också.
Jag hade redan berättat för farsan o Tessan för ett par veckor sen, men dom hade valt att inte säga når till ungarna , ifall det skulle gå illa.
farmor blev jätteglad!!!
-Äntligen!!! sa hon och log med hela ansiktet!
-Det här har jag väntat på!!!
Jossan förklarade för Jeff att han skulle bli morbror.
-MOOOOORBROOOR!!!log han bara och gick sen hela kvällen och sa det! Söööt unge! Alla skrattade!

Nu e jag gryyymt trött på em...suck, höll på att somna på motorvägen igår..oops.
Makrillfile´i tomatsås e jäkligtgt gott!!!

Kommentarer
Postat av: Krojsan

gå gärna in på vår blogg och rösta om dagens fråga:)

Idag handlar det om miljön.



Ha det bra

2008-11-14 @ 11:28:14
URL: http://fintflumm.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0